12.03.2008

Sikke tiden flyver

Uha igen er der gået for lang tid.



Jeg har dog fået produceret lidt.





1. Forklæde til manden - da han er startet på madlavningskursus for finere mænd GGG


2. Grydelapper til manden


3. Hagesmække til diverse kollegaer etc der har fået en lille


jeg synes det er sjovt at lave ting i- ramme. Så jeg har fundet nogle steder hvor disse købes som f.eks. hagesmækkene. Men jeg har også lavet etuier/punge etc som i-ramme projekter.








på strikkesiden har jeg lavet en trøje til Albert og er igang med en til William.



Nu nærmer påsken sig og så skal der også leges.
Jeg har fået en ny sy-broderimaskine:
Min janome 9700 er skiftet med en Brother NV 4000D og programmet PE-Design ver7 fulgte med.
jeg var glad for min Janome, men nu skal jeg til at lære denne nye maskine.

1 kommentar:

Nicoline sagde ...

Til lykke med din blog Pernille.
og til lykke med din Brother.
Jeg glæder mig til at følge med i
hvad du laver.

Jeg vil give dig ret i,at Embird er et fantastisk program. Jeg finder stadig på noget mere det kan. Der er meget at sætte sig ind i.

Knus
"Nicoline"
http://Nicollinesblog.blogspot.com